יום ראשון, 15 בינואר 2012

כתיבה טיעונית

תלמידי ז' 7 היקרים!
לפניכם נושא הפסקה שעליכם לכתוב לשבוע הקרוב:
באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק שלה כוח השפעה רב על בני הנוער.
הבע דעתך בנושא (בעד או נגד)
הצג את טיעונך ונמק אותם בהסתמך על קטעי המידע המצורפים.
לחצו על המילה "תגובה" כדי לכתוב את דבריכם. 
הקפידו לציין את שמכם להיכנס עם אנונימי. 
בחרו תגובה אחת של אחד מעמיתכם לכיתה והתייחסו לדבריו. (עליכם לפתוח תגובה נוספת לצורך כך,ולציין לאיזו תגובה אתם מתייחסים).
כל פתיחת תגובה יש לציין את שמכם.

רשתות חברתיות



רשתות חברתיות (Social networks) כדוגמת: Twitter, YouTube, Delicious, Facebook, Google+ ועוד, מהוות סביבה פתוחה וחופשית למשתמשים ברחבי העולם לתקשורת ושיתוף במידע באמצעות רשת האינטרנט. לרשתות אלו תפקיד הולך ומתחזק בהקשרים חברתיים שונים אשר תורם לתהליכים החשובים לפרט (חברה, עבודה ועוד). הן מאפשרות לקבוצות אנשים הבוחרים להשתייך לקהילה (באמצעות יצירת פרופיל אישי) לקיים ביניהם קשר, לשתף ולהחליף מידע בנושאים מגוונים ולסייע למשתמשים בהן בנושאים כמו: איתור ושיתוף במידע, למידה שיתופית, קידום מטרות חברתיות ואישיות, יצירת קשרי חברות וכדומה.
"רשתות חברתיות מאפשרות לשתף תמונות, מחשבות, מידע ובעיקר להכיר אנשים רבים במעגלים חברתיים ההולכים ומתרחבים. אפשרות שיתוף המידע מעלה סוגיות אתיות רבות ומעלה את החשש לניצול לרעה של חופש הביטוי, לפגיעה בפרטיות, לגלישה ופריצת גבול בין תקשורת מקצועית אל תקשורת אישית ולחשיפה לתכנים פוגעניים." מתוך המנהל למדע וטכנולוגיה".

"לא תמיד ברורות לנו העובדות של הגדרות הפרטיות ברשת. מי רואה את מה שאנחנו כותבים?
הרשת החברתית מאפשרת דרך קלה, נוחה ולא יקרה לשמור על קשרים חברתיים. המספר העולה של המשתמשים ברשת חושף אותנו ולעיתים אף מסכן אותנו. רבים לא מודעים לתנאי השימוש ברשת הפייסבוק (Tuunainen,Pitkanen & Hovi, 2009).
כל מידע שבחרנו לשתף בפייסבוק (גם אם הוא לחברים שלנו) – פייסבוק רשאי להשתמש בו לצרכים מסחריים. מחיקת הפרופיל האישי שלנו היא בלתי אפשרית. תמונה שנעלה לרשת תישאר בה לעד ללא יכולת שלנו למחוק אותה ולשלוט בה." מתוך המנהל למדע וטכנולוגיה.

71 תגובות:

  1. כיום הפיסבוק תופס מקום ביימינו מקום רב.לדעת רבים זהוא רעיון רע לדעתי זהוא רעיון טוב מכייון ש

    1)אפשר לדבר אם חברים בחינם
    2)לפעמים יש אנשים שגרים רחוק אחד מן השני ואין אפשרות לתקשר
    3)ניתן לשתף תמונות,וסרטונים

    לסיכום השימוש בפייסבוק הוא חינמי ומאפשר "כמעט להיפגש אם אנשים רחוקים וקרובים לבייתך"

    השבמחק
  2. בזמן האחרון עולה השימוש ברשתות החברתיות כגון Twitter, YouTube, Delicious, Facebook, Google+ ועוד ...
    דעתי היא שיש להפחית את כמות השהייה על המחשב ועל הרשתות החברתיות משום ש
    1. ישנם ברחבי הרשתות החברתיות והאינטרנט בכלל המון סוטי מין המתחזים לאנשים המוכרים עלינו ובזמן שאנו בטוחים שאנו מדברים עם חברינו יכול להיות שאנו מתכתבים עם איש אשר אינני מכיר אותו ועלול לעשות משהו לא נעים שעלול לפגוע בי .
    2. השהייה על המחשב גורמת למאמץ של העיניים וכתוצאה מכך ישנם ילדים שזקוקים למשקפיים .
    3. בזמן שאנו שוהים על המחשב , אנו מוותרים על זמן של כושר גופני ובמקום לעשות פעילות גופנית כלשהי אנו רק דואגים להיות על המחשב והתנועה היחידה שלנו היא למטבח במטרה לאכול .
    לסיום , אני טוען שיש להפחית את השהייה על המחשב .

    השבמחק
  3. כיום הרבה ילדים מכורים לפייסבוק ונמצאים בו כמעט כול היום(לא כולל שעות השינה)
    אני נגד הפייסבוק בגלל מספר סיבות:
    ראשית, כאשר ילד נמצא הרבה זמן על המחשב העיניים שלו לאט לאט מדרדרות על לאיבוד ראיה.
    בנוסף לכך, כאשר ילד לא יוצא החוצה ונמצא רק בפייסבוק הוא מתחיל להשמין כי הוא לא יוצא החוצה לעשות פעילות ספורטיבית.
    יתרה מזאת, כאשר ילד נמצא בפייסבוק הוא יכול לאשר ילדים שהוא לא מכיר והוא יכול להיפגש איתם וזה לא יכול להיגמר בטוב.
    לסיכום, אני לא חושב שהפייסבוק הוא דבר טוב לבני הנוער.

    מגיש: גל רוזנפלד

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה...התייחסת לכלך הנתונים ;)
      רווית :P

      מחק
  4. יש כיום תוכנה הנקראת פייסבוק שסוחפתאיתה למעלה ממיליארד איש
    אני בעד תוכנה זאת מכייון שבתוכנה זאת קיימות המון משחקים וגם אפשר לדבר עם חברים מבלי לראות אותם (הכוונה לאביאל) ובנוסף לכך לא צריך להתאמץ כי בסך הכול יושבים ליד המחשב ולסיכום הפייסבוק היא תוכנה נהדרת!

    השבמחק
  5. אנונימי זה אני

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי זה נוטלה עם נקניקיות

      מחק
    2. המאכל האהוב על אביאל

      מחק
  6. לאחרונה קיים שימוש רב ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, המאפשרות סביבה פתוחה וחופשית למשתמשים ברחבי העולם.
    אני בעד הפייסבוק משום שבאמצעות הפייסבוק ניתן לתקשר עם אנשים הנמצאים רחוק וסתם לדבר איתם בזמן הפנוי. בנוסף לכך ניתן לשחק בפייסבוק וזה מעביר את הזמן וגם אפשר לשתף חברים בחוויות שלך לדוגמה: אם אתה נמצא בח"ול אז אפשר לשתף את החברים שלך במה שאתה עושה ...

    השבמחק
  7. רשתות חברתיות מהוות סביבה פתוחה וחופשית למשתמשים ברחבי העולם לתקשורת ושיתוף במידע באמצעות רשת האינטרנט.לפי דעתי רשת החברתית היא אינה מקור לבעיה ואני חושב כך מהסיבות הבאות:
    1)ישנם הטוענים כי ניתן ליצור קשר עים זרים ועלולים להגיע חלילה למצב פגישה. אך הרשת החברתית אינה אשמה, הילד אשר מוסר את פרטיו לזר הוא האשם משום שהיה צריך ללמדהו כי אסור למסור לזרים את הפרטים כך שניתן להבין כי ההורים אשמים ולא הרשת החברתית
    2)הרשת החברתית מהווה מקור להנאת ולהעברת הזמן כגון שירים משחקים ועוד..
    3)ניתם לתקשר עם חברים לדוגמא כאשר יום חורפי ואינך יכול להיפגש עים חברך אתה יכול לדבר איתו בפייסבוק או בסקייפ או בכל רשת חברתית אחרת
    מגיש:מיכאל גרויסמן

    השבמחק
  8. באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק
    אני בעד עם תוכנה זו (פייסבוק) מכיוון ש:
    אם בן אדם רוצה להיתקשר עם בן אדם אחר אבל הם גרים רחוק אחד מהשני ואינם רוצים לבזבז כסף ודלק או כל דבר אחר אז הם יכולים להישתמש בפייסבוק בלי לבזבז שום כסף.בנסף לכך הפייסבוק הוא מאוד מהנה ומעביר את הזמן מפני שיש שם משחקים סרטונים ועוד הרבה דברים אחרים.וגם אם את/ה נוסע לכל מיני מקומות וצילמתה תמונות או סירטון או אפלו בבית ואת/ה רוצה לשתף את חברים שלך עם תמונות אז אתה יכול לעשות את זה דרך פייסבוק
    לסיכום אני בעד זה עם התוכנה פייסבוק כי היא מאוד שימושית.

    השבמחק
  9. שמי: שלי קורסונסקי

    לאחרונה קיים שימוש רב ברשתות חברתיות כגוןFACEBOOK, TWITTER וכו...
    באופן כללי, אני נגד שימוש בפייסבוק כי ישנם הרבה חסרונות. דרך הרשתות החברתיות יכולים פושעים ואנשים שמטרתם לא טובה, שיכולים להשתמש בפייסבוק במטרה לפגוע.
    אותם אנשים גורמים לשימוש בפייסבוק להיות מסוכן , ולא בטוח , במיוחד בשביל ילדים, אשר בדרך כלל לא מודעים עד כמה הנזק יכול להיות קשה.
    אבל, מצד שני, ישנן הגדרות פרטיות בפיסבוק , שיכולות למנוע את החשיפה שלנו. אנו יכולים לבחור באפשרויות שונות, בהם אנו יכולים לחשוף את עצמינו ואת התמונות שלנו, ואת הפרסומים והעדכונים שלנו, רק בפני חברים שלנו בפייסבוק.
    אך יש אנשים אשר לא נוקטים באמצעי זהירות ומאשרים כמעט כל אדם שמציע להם חברות בפייסבוק, להם הסיכון הכי גבוה להיפגע.
    באופן כללי , הפייסבוק הוא דבר שיכול לשמש גם לדברים טובים וגם לדברים רעים, אך קשה להסתכל על הצד החיובי כשיש כל כך הרבה חסרונות מנגד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי את הפסקה
      כתבת יפה : )
      מאייר ;)

      מחק
  10. באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק שלה כוח השפעה רב על בני הנוער.אני נגד רשתות חברתיות מהנימוקים הבאים כאשר אנו יושבים בפייסבוק אנשים יכולים לראות את הפרופיל שלנו להסתכל על התמונות ולבקש בקשות חברות הבקשה נשלחת למשתמש יש אנשים ששולחים בקשות לאנשים שהם לא מכירים למטרה טובה ויש אנשים שלמטרה רעה אם אנחנו מאשרים אז האנשים יכולים לבקש להפגש מצב זה מסוכן מאוד בנוסף אנשים יכולים לגנוב את התמונות שלנו לפתוח משתמשים בשמנו ולדבר עם חברים שלנו להעליב אותם להשפיל אותם לאחר מצב זה חברים שלנו לא ירצו לדבר איתנו וגם אנשים יכולים לפרוץ לנו לפייסבוק ולפרסם דברים אישיים שלנו שאף אחד לא צריך לדעת לפרסם תמונות משפילות מסיבות אלה אני חושב שלא כדאי לפתוח משתמשים ברשתות חברתיות

    השבמחק
  11. פייסבוק
    באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק שלה כוח השפעה רב על בני הנוער.אני נגד פייסבוק !
    ראשית,הפייסבוק יכול לגרום להיתמכרות ואז להוביל לבעיות בריאותיות כמו עיוורון.
    שנית,בפייסבוק יש מידע שלא מתאים לילדים מסוימיים וחשיפה אליהם יכולה להוביל לתוצאות שליליות.
    בנוסף לכך,ישנם ילדים אשר לא משתמשים בחוכמה בפייסבוק ומאשרים אנשים שהם לא מכירים,מדברים איתם קובעים פגישות וזה יכול להיגמר באסון.
    ישנם הרבה ילדים עם פייסבוק שבהם יש קבוצות ושיחות.כולם מדברים על הפייסבוק וילדים אשר אין להם פייסבוק מרגישים לא שייכים.יש ילדים אשר לא יכולים לפתוח פייסבוק גם עם הם נורא ירצו וזה נותן תחושבת בדידות.
    לסיכום,אני נגד הפייסבוק בגלל שילדים רבים לא משתמשים בפייסבוק בחוכמה ויכולים להוביל למצבים מסוכנים אשר מהם כבר אי אפשר לחזור....

    שירז : )

    השבמחק
  12. שם: אביב פילבר

    לאחרונה הרשתות החברתיות הם עיקר עיסוקם של הנוער.
    דעתי בנושא היא שאני בעד הפייסבוק מכמה סיבות:
    ראשית, הרשת החברתית מאפשרת לדבר עם אנשים גם אם הם ממקום רחוק ללא תשלום וזה טוב ביגלל שבמקום לדבר בטלפון ולבזבז על זה כסף אתם יכולים להיתכתב עם האנשים שאתם רוצים לדבר איתם.
    שנית, הפייסבוק מעביר את זמננו החופשי בצורה כייפית וטובה.
    ובנוסף לכך, בפייסבוק אתה יכול להיות מעודכן יותר לדברים שקורים ולהכיר טוב יותר את חבריך לדוגמא: בפייסבוק אתה יכול לדעת מתי לחברך יש יום הולדת ואתה יכול לדעת מה המצב הביטחונ, לדעת איך מרגיש חברך ולעודד אותו במהירות.
    לסיכום הפייסבוק הוא דבר טוב שיכול ללמד הרבה והפייסבוק לא יזיק, הוא מעביר זמן בצורה טובה ולהיתעדכן במהירות לי יש פייסבוק.

    השבמחק
  13. רשתות חברתיות כדוגמת:Facebook ועוד, מהוות סביבה פתוחה וחופשית למשתמשים ברחבי העולם לתקשורת ושיתוף במידע באמצעות רשת האינטרנט. לרשתות אלו תפקיד הולך ומתחזק בהקשרים חברתיים שונים.
    אני חושבת שיש המון יתרונות בפייסבוק,ואף על פי כן אני נגד רשת חברתית זו:יש בה המון סכנות,המון מידע שלא מתאים לכל מי שגולש בה,ועוד.
    ראשית,המון אנשים מתכתבים בפייסבוק עם אנשים אחרים שהם בעצם בכלל לא מכירים שיכולים להיות מסוכנים להם ואם הם מציעים להם להיפגש יש סיכוי שהם יוכלו לפגוע במי שהתכתב איתם.
    שנית,האקרים מתוחכמים שמסתובבים ברחבי הרשת יכולים לפרוץ לפייסבוק שלאחרים,לקחת משם תמונות,לערוך אותן ולפרסם,וגם להתכתב עם החברים שלנו,להגיד להם דברים רעים וכך יכולים להיווצר בינינו ובין החברים שלנו סכסוכים שאפילו לא נדע על מה הם ולמה בכלל קרו.
    בנוסף לכך,במקום לצאת החוצה ולהיפגש עם חברים אנו יושבים ומבזבזים שעות רבות על המחשב ברשת החברתית פייסבוק,וזה פוגע גם בנו כי אנו לא יוצאים החוצה וגם בכישורים החברתיים שלנו,שנפגעים בגלל שאנו לא צריכים לדבר ולהיפגש עם חברינו פנים אל פנים.
    לסיכום,הרשת החברתית פייסבוק פוגעת בנו ויש בה המון סכנות.
    מגישה:נל לוגסי

    השבמחק
  14. לאחרונה ישנם חילוקי בנושא שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק שלה השפעה רבה על בני הנוער בימינו.אני נגד הפייסבוק ממספר נימוקים:
    נימוק ראשון לכך שישיבה ממושכת מול המחשב גורמת לבעיות עיניים וישיבה ממושכת ללא הפסקות-כמו שרובינו עושים כיום איננה בריאה לנו מכיוון שאנו לא עושים ספורט ופעילות גופנית שגופינו צורך.
    נימוק שני לכך הוא שכאשר אתה מתכתב בפייסבוק אינך יודע מי יושב בצד השני של המחשב ואינך רואה אותו-זהו חיסרון גדול שמסכן אותנו.
    נימוק נוסף לכך הואשיכולים לפרוץ לך לפייסבוק ולהשתמש בתמונותיך ולכתוב ממך כל מיני דברים לא נעימים ולא נכונים.
    לסיכום אני נגד הפייסבוק.
    כתבה:ליה ליפוביץ' ז'7

    השבמחק
  15. פייסבוק: בעד\נגד
    באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק שלה כוח השפעה רב על בני הנוער.אני בעד טענה זו :) מכיוון שברשת החברתית פייסבוק אפשר לאתר חברים ולהתכתב איתם מבלי לצאת החוצה. זו גם הזמנות להתכתב עם אנשים שאינם גרים לידכם. בנוסף לכך, כאשר יוצאים לטיול, אפשר להוסיף תמונות בפייסבוק וכך אנשים קרובים יוכלו לראותם.
    בפייסבוק גם יש משחקים ואמצעים שבהם אפשר להשתמש וכתוצאה מכך להעביר את הזמן מבלי להשתעמם.
    לסיכום, הפייסבוק הוא אתר בו אנשים יכולים להתכתב אחד עם השני, להעביר תמונות, ולספר על חייהם ואני בעד ומבינה מדוע לרשת החברתית פייסבוק יש השפעה רבה על בני נוער רבים.
    מאייר דורון:)

    השבמחק
    תשובות
    1. לייק ( :

      -שירז-

      מחק
    2. כל הכבוד... פסקה יפה
      לייק :)
      משלי ...

      מחק
  16. בשנים האחרונות התפתחה רשת חברתית בשם "פייסבוק".
    מאז התפלגו האנשים לשני קבוצות: בעד פייסבוק ונגד פייסבוק. אני מקבוצת האנשים שבעד הפייסבוק,אכן יש כמה חסרונות בולטים בפייסבוק אבל אני בעד הפייסבוק בגלל הנימוקים הבאים: ראשית, הפייסבוק מציע לנו הרבה שירותים ובינהם משחקים יפים המונעים את השיעמום ועוד...
    שנית, הינך יכול באמצעות הפייסבוק לדבר עם חבריך או מכרים שאינך יכול לפגשם. בנוסף הפייסבוק הוא אמצעי מצוין לשיתוף והעלת תמונות שהינך רוצה לשתף עם חבריך. בנוסף לכך עם הינך חולה או נעדבר מהבית ספר או מהעבודה הינך יכול להשיג את המידע החסר באמצעות הפייסבוק כשהינך מדבר/משוחח עם חבריך על כך. בנוסף פייסבוק הינו אמצעי מצוין כשהינך רוצה להכיר חברים/מכרים חדשים שהינך רוצה להכירם או לדבר איתם.
    לסיכום היני ממליץ על פייסבוק כפתרון להרבה בעיות ולכן אני בעד הפייסבוק.

    השבמחק
  17. כיום הפייסבוק היא אחת הרשתות הפופלריות ביותר בעולם, ומיליוני אנשים משתמשים בה ונהנים ממנה

    לדעתי שימוש ברשת זו זהו שימוש מסוכן ולא רצוי מכיוון שרשת זו פתוחה לקהל הרב, אשר כולל האקרים, אונסים ופדופילים אשר יעשו הכל כדי לפגוע בכם.
    עם זאת, פרסום באתר עלול לתת מידע חשוב לאחרים, והם יוכלו לנצל אותו לרעה. בנוסף לכך אונסים ופדופילים יוכלו להציע לכם חברות, לדבר אתכם, לקבוע אתכם פגישה, ודבר זה יוביל לפגיעה גופנית ונפשית לכם.

    לכן אני ממליץ להמנע מרשת זו, ומי שעדיין מוכן להשתמש ברשת, שינקוט באמצעי זהירות וכך יהיה בטוח וימנע מפגיעה, כי העולם מלא באנשים מסוכנים שעלינו להתגונן מפניהם

    השבמחק
  18. הפייסבוק הינה רשת חברתית המהווה סביבה פתוחה וחופשית למשתמשים ברחבי העולם לתקשורת ושיתוף במידע.
    אני נגד שימוש בפייסבוק בגלל מספר סיבות.
    אחת מהן היא בגלל שבפייסבוק אנו מפרסמים את הפרטים האישיים שלנו לאנשים שאנו לא מכירים ואנשים אלה יכולים לנצל את הפרטים האלה לרעה ולפגיעה בנו.
    סיבה נוספת היא בגלל שאנשים רבים מתמכרים לפייסבוק ויושבים מול המחשב זמן רב מה שפוגע בהם בצורה בריאותית.
    ניתן גם לומר שבגלל הפייסבוק אנו מפסיקים לפגוש חברים פנים מול פנים ולבלות איתם מחוץ לבית.
    אני ממליצה לכל המשתמשים בפייסבוק להפחית את זמן ישיבתם מול המחשב ולהרבות בלהיפגש עם חברים פנים מול פנים. כמו כן גם להשתדל לא לחשוף את פרטיהם האישים בפייסבוק.

    השבמחק
  19. לאחרונה יותר ויותר אנשים וגם ילדים משתמשים בפייסבוק,הם גולשים בו ברוב שעות היום וחלקם הגדול מכורים אליו.
    לפייסבוק ישנם יתרונות רבים אך גם יש לו לא מעט חסרונות.
    לפי דעתי הפייסבוק הוא אינו מקום בטוח ומומלץ לגלישה, בעיקר לבני נוער( עד גיל 17).
    אחת הסיבות העקריות היא שהמכורים לפייסבוק נשארים רוב שעות היום בבית ולא יוצאים החוצה, הם לא נהנים מאור שמש, לא יוצאים לבלות בפארקים ולא נפשים עם חברים פנים מול פנים. בעקבות זאת הם עלולים לאבד את המיומנויות התקשורת, וכאשר יפגשו בבן אדם הם יתקשו לדבר ותקשר איתו.
    סיבה נוספת חשובה לא פחות היא שאקרים עלולים לפרוץ למשתמשי הפייסבוק ולפגוע בהם על ידי גניבת התמונות ושימוש בהם לרעה, על ידי התכתבות עם חברים ועוד.
    לסיכום רציתי להמליץ לכולם להשתמש כמה שפחות בפייסבוק או לא להשתמש בו בכלל ובעיקר לא לאפשר לילדים להשתמש בו.

    השבמחק
  20. לאחרונה, אנשים רבים משתמשים ברשת החברתית המוכרת "פייסבוק". לפייסבוק יש השפעה רבה על בני הנוער ועם הזמן מספר המשתמשים עולה. אני חושבת שהפייסבוק הוא אתר נהדר ויש בו הרבה יתרונות. אחד מהיתרונות הוא שאנשים יכולים לשתף את החוויותשלהם באמצעות תמונות, סטטוסים ותגובות. בנוסף, אפשר לדבר עם החברים בצ'אט ללא צורך בתשלום. דבר זה מאוד מועיל ומאפשר קשר ישיר עם האדם שאיתו מדברים. עם זאת , בפייסבוק ישנם משחקים רבים שניתן לשחק בהם בזמן הפנוי וזה מאוד נחמד.
    לסיכום , אני בעד הפייסבוק וחושבתשהוא אתר טוב עם הרבה יתרונות
    מריטה ויניצקי ז7

    השבמחק
  21. מגיש:דניאל גורביץ'


    באחרונה קיים שימוש רב ברשת החברתית פייסבוק
    אני בעד עם תוכנה זו (פייסבוק) מכיוון ש:
    אם בן אדם רוצה להיתקשר עם בן אדם אחר אבל הם גרים רחוק אחד מהשני ואינם רוצים לבזבז כסף ודלק או כל דבר אחר אז הם יכולים להישתמש בפייסבוק בלי לבזבז שום כסף.בנסף לכך הפייסבוק הוא מאוד מהנה ומעביר את הזמן מפני שיש שם משחקים סרטונים ועוד הרבה דברים אחרים.וגם אם את/ה נוסע לכל מיני מקומות וצילמתה תמונות או סירטון או אפלו בבית ואת/ה רוצה לשתף את חברים שלך עם תמונות אז אתה יכול לעשות את זה דרך פייסבוק
    לסיכום אני בעד זה עם התוכנה פייסבוק כי היא מאוד שימושית.

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי הבאת נימוקים משכנעים מאוד בטענה שלך והיא מורכבתבצורה טובה מאוד.
      אמיל גלטר

      מחק
    2. פסקה יפה ונימוקים משכנעים.
      מלירן

      מחק
  22. שמי לירן ליטמן

    לאחרונה קיים שימוש רב ברשתות חברתיות כגון: facebook, twitter וכו'.
    אני בעד רשתתות חברתיות אלו ממספר נימוקים
    אחד הנימוקים הוא כאשר שני אנשים גרים רחוק אחד מהשני במקום לנסוע בכלי תחבורה ולבזבז כסף אפשר לדבר ברשת ולא לבזבז שום כסף.
    בנוסף לכך כאשר אנשים בחו"ל אפשר לתקשר עם חברים בצ'אטים.
    וגם ברשתות אפשר לדבר עם מספר חברים ובמקום ללכת ממקום למקום.
    לסיכום אני ממליץ שלכולם יהיה רשת חברתית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפיסקה יפה מאוד!!!
      מדניאל גורביץ'

      מחק
  23. הפייסבוק מאוד מועיל כי לי למשל יש קרובי משפחה במושב קטן ליד ירושלים.
    פעם או פעמיים בשנה ואפילו יותר אני זוכה ליפגש איתם ועכשיו אני יכול כמעט כל רגע.
    יש כאלה שאומרים שיכולים לדבר עם אנשים שלא מכרים אותם אבל עם נזארים ובודקים את השם עם הוא מוכר וגם את התמונה.

    ולבסוף פייסבוק הוא דבר מאוד מועיל רק עם משתמשים בוא כמו שצריך.

    מגיש: זיו צנעני

    השבמחק
    תשובות
    1. הפיסקה מאוד יפה אבל חסר לך משפט סיכום וגם עוד נימוקים מדניאל .ג.

      מחק
  24. הפייסבוק!
    הפייסבוק היא רשת חברתית מאוד מבוקשת כיום. הרבה בני נוער נמצאים בה היום. אני נגד אתר זה בגלל כמה סיבות:
    1)הפייסבוק יכול לגרום לבני הנוער להיחשף לדברים שלא לא נחשפו לפני ,וזה יכול לפגוע בהם במידות אינטימיות.
    2)כיום יש אנשים מסוכנים בפייסבוק וזה מהווה סכנה גדולה לילדים.
    מכיוון שהאנשים האלה יכולים לגרום לבני הנוער למסור פרטיים מזהים ואפילו להיפגש עם אנשים אלה ועם זה יגיע למצבים קיצוניים אז זה אלול להיגמר באסון.
    3)הפייסבוק יכול לגרום לחרם על ילדים.למשל לילד שאין לא פייסבוק יכול להרגיש מנודה מהחברה שיש לה פייסבוק והיא כיב -יכול החבורה המעודכנת. ויש עוד סוג של חרם שיכול להיות בפייסבוק על ילד שדווקא יש לו פייסבוק. בני נוער יכולים ליצור בפייסבוק קבוצה שבה לא אוהבים ילד זה. ויכולים לפרסם עליו דברים לא נעמים ולהסית הרבה ילדים נגדו וכול זה יכול לקרות ברשת פייסבוק.
    ולסיכום הפייסבוק היא לא הרשת החברתית והמגובשת שכולם חושבים שהיא היא עלולה להיות מאוד מסוכנת ויכולה להוביל למצבים לא נעימים.
    מגישה: קרינה מאירזון :) (ז'7)

    השבמחק
    תשובות
    1. קרן ! אהבתי (:

      *שירז*

      מחק
    2. לפי דעתי השתמשת במילה פייסבוק יותר מידי פעמים
      גל

      מחק
    3. גל , המורה אמרה לי שזה בסדר ולעומתך כדי לך רק ללמוד מסגנון הכתיבה היפה שלי!
      קרינה

      מחק
  25. בזמן האחרון,נישמע כי רשתות כמו פייסבוק,סקייפ.... ועוד,מאוד מכילים מאות משתמשים בהם הרב ילדים ובנוסף, הם מאוד ממכרות...
    אני מסכימה חלקית ולכך יש כמה הסברים,כמה סיבות נגד:
    1)הילדים יכולים, או אפילו המבוגרים להרוס את העיניים ולהתחיל ללבוש משקפיים.
    2)הילדים יכולים לאשר אנשים זרים,אפילו בטעות והם יכולים להשיג עלינו מידע בהרבה מאוד דרכים: א.בפרופיל יש מידע שרק חברים רואים וכאשר מאשרים אנשים זרים הם יכולים ליראות אותם.
    ב.תמונות .
    ג.צ'אטים .
    ועוד...
    3)במקום לצאת החוצה ,לדבר עם חברים בחוץ , הילדים יושבים כל היום בביית במחשב באתרים אלו...
    4) בפייסבוק או בכל אתר אחר ,הילד יכול למצוא מידע שלא לגילו.
    הסיבות בעד:
    1)הילדים יכולים בחינם לדבר בצ'אטים ולא לבזבז כסף על שיחות.
    2)דרך הפייסבוק גם מתפרסמות חנויות בגדים או נעליים שעושים גם כל מיני תחרויות .
    לבסוף,אני מציעה להגביל את השעות במחשב,אפשר להיות ברשת יש סיבות חיוביות ,אך,לא יותר מדי זמן.
    מגישה:עדן גרינשטיין.

    השבמחק
  26. כיום קיימות רשתות רבות ברשת כמו פייסבוק טוויטר ועוד...
    אני נגד זאת שהפייסבוק יתקיים מכמה סיבות:
    בפייסבוק ישנם צ'אטים-צ'אט הוא שיחה בין שני אנשים או יותר אשר לא מכירים אחד את השני ובפייסבוק ישנם סוטים אשר לא עושים דברים כל כך טובים.
    בנוסף לכך הראייה נפגעת כתוצאה משהייה ארוכה במחשב.
    חבריי הפייסבוק מעלים תמונות אשר מדי פעם פוגעות באנשים ולפעמים יכול לקרות שאנשי בצע לוקחים תמונה ועושים לו פוטושופ.
    ולסיכום אני ממליצה להזהר מהפייסבוק ולהפחית את שעות השהייה בפייסבוק בפייסבוק ובכלל
    מגישה:רווית קיקושוילי

    השבמחק
  27. כיום יש המון רשתות כגון:פייסבוק,ICQ טוייטר,SKYPE וכו"...

    אני בעד פייסבבוק מכמה סיבות עיקריות:
    1.אנשים,ילדים תכתבים עם חבריהם וכך הם מתקשרים אחד עם השני מהבית וחינם[אינטרנט עולה כסף חחחח]
    2.יש המון משחקים שילדים יכולים לשחק בהם ולעביר רת זמן בחברה ובמשחקיהם.
    3.אתה יכול לעלות תמונות שלך לפייסבוק ולהגיבם עם חבירתך או שיתוף עם חבריך בפייסבוק.
    אפשר גם שרק החברים יראו אותה זה לבטיחות[לפריצות וכו"...]
    אז יש מחשקים,חברה בפייסבוק למה לא להשתמש בה?!?!?!
    מגיש:וולפסון דוד

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה דומה לחתולים של סקראצ

      מחק
    2. מה זה הדבר הזה?

      מחק
  28. בימינו קיימות רשתות חברתיות רבות שאנשים רבים משתמשים בהם כגון פייסבוק, גוגל פלוס ועוד. לדעתי לא כדאי להשתמש ברשתות החברתיות בגלל הנימוקים הבאים:
    ראשית, אנשים שאתה לא מכיר יכולים לראות את מה שאתה כותב ומפרסם ברשת ויכולים להשתמש בזה כדי לפגוע בך. הם יכולים לקחת תמונות והודעות ולערוך אותן כדי שיראו משונות ומביכות שייפגעו בבן האדם שפרסם תמונה רגילה שלו.
    שנית, אנשים רבים מתמכרים לשימוש ברשתות חברתיות ורוב הקשרים האנושיים שלו מתנהלים דרך המחשב מה שגורם להורדה ביכולת לתקשר עם בני אדם פנים אל פנים. כתוצאה מכך קשרי החברות שלהם נפגעים והם נשארים בודדים וחסרי חברים שהם יכולים להיפגש איתם.
    בנוסף לכך, אנשים רבים שמתמכרים לרשתות החברתיות נמצאים רוב זמנם מול המחשב ואינם עוסקים בפעילות גופנית. כתוצאה מכך הכושר והבריאות שלהם נפגעים מה שגורם להם לבעיות בריאותיות ויכול להוביל למחלות סופניות.
    כמו כן, אנשים גם מסתכלים על המסך כל זמן שהם משתמשים ברשת החברתית והדבר פוגע בכושר הראייה של האדם וגורם לליקויי ראייה ולצורך להשתמש במשקפיים או בעדשות מגע.
    לסיכום, לדעתי רשתות חברתיות לא מועילות ואפילו מזיקות אלא אם כן המשתמשים יודעים להציב לעצמם גבולות ולא להתמכר לשימוש ברשתות החברתיות.
    מגיש: אמיל גלטר

    השבמחק
  29. בימינו קיימות מגוון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר,סקייפועוד..
    אני בעד הרשתות החברתיות בגלל כמה סיבות:
    ראשית, אם בנאדם לא יכול להפגש עם מי שהוא צריך, הוא תמיד יוכל לפתוח את המחשב ולדבר איתו בלי שום מאמץ.
    שנית, קיימות גם שיחות וידיאו, שהבני אדם יכולים לראות אחד את השני מכל מקום בעולם, אנשים שגרים במרחק גדול מאוד ולא יכולים לראות אחד את השני לעיתים קרובות, יכולים להתקשר, לדבר ולראות אחד את השני בחינם ובכך השיחות יכולות גם לחסוך כסף.
    בנוסף לכך יש הרבה שטוענים שאנשים יכולים לראות מידע של אנשים אחרים, ולהיפגש איתם.. אבל זה רק מה שהאנשים מחליטים, באותה מידה יש אנשים שיכולים להשתמש ברשתות החברתיות למטרות חיוביות, לא להפגש ולתקשר עם אנשים שלא מכירים. האנשים יכולים גם לחסום את המידע שלהם, ולחשוף אותו רק לאנשים שהם מכירים וכך הכל יהיה בסדר, וזה לא יכול להזיק.
    לסיכום, רשתות חברתיות לפי דעתי מועילות
    אם המשתמשים יודעים להציב לעצמם גבולות, לא להתמכר, ולא לחשןף פרטים אישיים. מגישה: נופית ליבוביץ'

    השבמחק
  30. עופרי נחמני ז'7

    כיום הרבה אנשים מתחברים לרשתות חברתיות,פייסבוק,סקייפ,טוויור וכו...
    אני בעד הרשתות החברתיות בגלל כמה סיבות:
    ראשית כל,כאשר בני אדם רוצים לדבר,אין צורך במאמץ,קליק אחד ואתה בפנים,מדבר איתו.
    בנוסף,יש שיחות וידיאו,או שיחות בכל העולם הזה,אם יש לך ידידים טובים שאינם גרים בעיר\ארץ זוהי דרך מעולה לתקשר איתם.
    ולבסוף,הרשתות החברתיות מפיקות הנאה רבה אם יודעים להשתמש בהם נכון,לשתף חוויות עם החברים והמשפחה,לקבוע אירועים.
    לסיכום,הרשתות החברתיות הן מעולות מכל מיני סיבות אם יודעים איך להשתמש ומגבילים את עצמם.

    השבמחק
  31. כיום הפייסבוק תופס מקום רב בחיינו,לדעת רבים זהוא רעיון רע על כל החסרונות,לדוגמא כמה מהחסרונות: רוב הפרטים נגישים לכל אחד (תמונות תאריך לידה ועוד ),פייסבוק עצמו פתוח לכל אחד
    להלן :( פושעים...).הפייסבוק עצמו ממכר "מרתק" רבים למסך
    במקום לצאת החוצה לטייל.מדוגמאות אלא ניתן להסיק כי השימוש בפייסבוק אמור להעשות בזהירות רבה,ואף מומלץ בצורה מיזערית.

    מאת אביאל מיכאילוב

    השבמחק
  32. דויד ושבעת חתולי הסקרץ עם נקניקיות נוטלה

    השבמחק
  33. לאחרונה קיים שימוש רב ברשתות חברתיות כגון פייסבוק.
    אני בעד רשת זו מכמה סיבות:
    ראשית, בפייסבוק ניתן להיות חברים של אנשים שלא ראית הרבה זמן, אנשים מהילדות, חברים ישנים, רחוקי משפחה ובכך לחדש איתם את הקשרים.
    בנוסף לכך, אתה יכול לדבר עם חברים דרך הפייסבוק, לעדכן אותם בדברים שאתה עושה ולהעלות תמונות שאתה רוצה שיראו...
    יתרה מזאת, בפייסבוק ישנם משחקים שאפשר לשחק בהם בכדי להעביר את הזמן כשאין לך מה לעשות.
    לסיכום כדאי להשתמש ברשת החברתית פייסבוק אך נכון ןלא לשימושים רעים .
    מגישה : עדי וקנין

    השבמחק
  34. בימינו קיימים סוגים רבים של רשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר וכו'. רשתות חברתיות אלה הן מאוד פופלריות ולרוב בילדים בגילנו יש פייסבוק. אני בעד הפייסבוק כי הוא עוזר מאוד בתקשורת בין חברים, אולי לא תקשורת פיזית אבל לפעמים סוג לא לא זמין כי חברך גר בחו"ל למשל או אפילו בארץ אך בעיר אחרת ורחוקה. הפייסבוק עוזר גם לקבל מידע מסוים על כל מיני דברים למשל אם לא היית בבית ספר ואתה צריך להשלים חומר אז הפייסבוק עוזר מאוד בכך. הפייסבוק הוא גם דרך מעולה להעביר זמן פנוי אם יש לך כזה. לכן לפי דעתי הפייסבוק הוא כלי עזר מעולה לכל מיני דברים שונים.

    השבמחק
  35. שימוש וגלישה ברשתות חברתיות:
    אני נגד הרשתות החברתיות יש כמה רשתות:טויטר,פיסבוק,וואלה,וואסטאפ ו"כו
    ואני נגד בגלל ש:זה מסוכן רגשי והרבה ילדים ונערים התאבדו בעיקר בגלל פיסבוק והוא באמת הרשת החברתית הכי חופשית אפשר להגיד כל מילה שאתה רוצה,השהיה מזיקה לעיניים,ויש טלפון אם אתה רוצה לתקשר עם מישהו בין רחוק ובין קרוב זה טלפון אז לא צריך את כל זה אבל אם מכורים לזה כבר אז אפשר לעבור לרשת חברתית בטוחה או פורום חסום למילים שפוגעות
    ולסיכום:פיסבוק ורשתות חברתיות אחרות לא מומלצות ואם לא אז לא לקבל ולאשר כל אחד בסטטוס שלך.

    השבמחק
  36. כאן נדב מה המצב צב

    השבמחק
  37. אתה יכול לעשות על מותגים ? לכיתה ו'?

    השבמחק